Regulamin

Serwis internetowy Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT jest własnością firmy DRUKPOINT, ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa, NIP 113-268-63-31

Warunki ogólne:

Korzystanie z serwisu internetowego Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności w/w serwisu

Dane klienta:

  • Realizacja zamówień wymaga założenia konta Klienta w serwisie internetowym oraz podania danych osobowych, które umożliwią identyfikację Kupującego
  • Dane osobowe chronione są wg przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.).
  • Administratorem danych osobowych jest firma DRUKPOINT ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa, NIP 113-268-63-31
  • Użytkownik, czyli Klient składający zamówienie w Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT, za pośrednictwem strony internetowej/sklepu internetowego DRUKPOINT wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
  • Zgoda Użytkownika na przetwarzanie swoich danych osobowych jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana
  • Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji lub usunięcia
  • Administrator, czyli firma DRUKPOINT przechowując dane osobowe ma obowiązek przestrzegania wymaganych norm bezpieczeństwa i ochrony w/w danych
  • Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w celach związanych z działalnością Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT - przyjmowaniem i realizowaniem zamówień, tworzeniem dokumentów płatnicznych i fakturowych oraz obsługą procesu reklamacyjnego
  • Administrator nie przekazuje danych osobowych osobom trzecim, poza ustawowo określonymi procedurami przekazania danych organom wymiaru sprawiedliwości

Składanie zamówień:

  • Do złożenia zamówienia konieczne jest zalogowanie do konta klienta. Uzupełnienie formularza zamówienia oraz jego wysłanie jest równoznaczne z zamówieniem usługi.
  • Zamówienia w systemie internetowym DRUKPOINT przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • Czas realizacji zamówienia każdorazowo liczony jest od momentu akceptacji plików niezbędnych do realizacji usługi - do momentu odebrania przesyłki przez kuriera lub gotowości do odbioru osobistego w konkretnym punkcie usługowym DRUKPOINT
  • Pliki przesłane do druku sprawdzane są po wgraniu plików na serwer oraz dokonaniu zapłaty za usługę

Płatności:

Płatność w systemie internetowym Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT następuje za pomocą przelewów:

  • Bezpieczne płatności online - najwygodniejsza i najszybsza forma płatności. Umożliwia maksymalnie szybką realizację zamówień - już w momencie zaksięgowania wpłaty
  • Przelew bankowy tradycyjny - płatność odbywa się przed realizacją zamówienia, za pomocą faktury przesłanej drogą elektroniczną
  • DRUKPOINT ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa - nr rachunku PL 27 1140 2017 0000 4302 0540 4761, mbank/Multibank

Dostawy:

DRUKPOINT dysponuje własnym Działem Transportu - zamówienia z dostawą w Warszawie i Radomiu realizowane są własnymi środkami transportu.

Rodzaje dostaw:

  • dostawa transportem własnym - Warszawa, Radom - możliwa już tego samego dnia
  • przesyłka kurierska - od 24h
  • poczta tradycyjna - od 24h
  • odbiór zamówień w punktach usługowych DRUKPOINT

Pliki do druku:

  • DRUKPOINT nie weryfikuje plików pod żadnym innym kątem niż poprawność techniczna - w tym językowa, gramatyczna i merytoryczna
  • DRUKPOINT nie ponosi odpowiedzialności za wady prawne dot. dostarczonych plików i dokumentów
  • Preferowanym formatem plików przesłanych do druku jest *.pdf. 
  • Podstawowe wymagania:

*.pdf

  • czcionki zamienione na krzywe
  • spady po 3 mm z każdej strony
  • rozdzielczość 350 dpi
  • kolorystyka CMYK bez osadzonych dodatkowych profili 
  • odległość obiektów i tekstów od linii cięcia od 3 do 5mm

*.jpg lub *.tif

  • 1:1
  • spady po 3 mm z każdej strony
  • rozdzielczość 350 dpi
  • kolorystyka CMYK bez osadzonych dodatkowych profili 
  • odległość obiektów i tekstów od linii cięcia od 3 do 5mm.
  • DRUKPOINT nie ponosi odpowiedzialności za wykonany wydruk lub produkcję z niewłaściwie przygotowanego pliku dostarczonego przez Klienta. 

Proces reklamacyjny:

Reklamacje przyjmowane są przez DRUKPOINT każdą możliwą formą komunikacji, bez zbędnch formalności:

  • osobiście w punktach usługowych
  • poprzez Dział Handlowy: handlowy@drukpoint.pl lub +48 790 373 760
  • poprzez ogólny adres mailowy: drukarnia@drukpoint.pl lub poprzez każdy inny adres mailowy naszego pracownika lub oddziału
  • telefonicznie: +48 790 353 510
  • pocztą lub kurierem: DRUKPOINT Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa

Ogólne warunki składania reklamacji:

  • reklamacje dot. uszkodzeń przesyłek - bezwzględna konieczność zgłoszenia kurierowi w momencie odbioru zamówionego produktu oraz konieczność sporządzenia protokołu reklamacyjnego z udziałem kuriera. Z uwagi na wymogi firm spedycyjnych i kurierskich, reklamacje nie spełniające w/w procedury nie będą mogły być uwzględnione. Decyzję dot. owej reklamacji podejmuje FIRMA KURIERSKA - nie firma DRUKPOINT
  • każdą inną reklamację należy złożyć do 7 dni od momentu dostawy/odbioru zamówienia. Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie 48h. Jedynym warunkiem jest zwrócenie kompletnego zamówienia
  • reklamacje dot. kolorystyki wydrukowanych materiałów rozpatrywane są jedynie wtedy, kiedy przed realizacją zamówienia Klient dostarczył wzorzec próbny, tzw. proof cyfrowy

Postanowienia końcowe:

  • W kwestiach nieregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
  • Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Drukarnią Cyfrową DRUKPOINT, a Klientem będzie sąd właściwy dla siedziby DRUKPOINT