Serwis internetowy Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT jest własnością firmy DRUKPOINT, ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa, NIP 113-268-63-31
Warunki ogólne:
Korzystanie z serwisu internetowego Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT oznacza akceptację regulaminu oraz polityki prywatności w/w serwisu
Dane klienta:
- Realizacja zamówień wymaga założenia konta Klienta w serwisie internetowym oraz podania danych osobowych, które umożliwią identyfikację Kupującego
- Dane osobowe chronione są wg przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2014.1182 j.t.).
- Administratorem danych osobowych jest firma DRUKPOINT ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa, NIP 113-268-63-31
- Użytkownik, czyli Klient składający zamówienie w Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT, za pośrednictwem strony internetowej/sklepu internetowego DRUKPOINT wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych
- Zgoda Użytkownika na przetwarzanie swoich danych osobowych jest dobrowolna i może być w każdej chwili odwołana
- Użytkownik ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich modyfikacji lub usunięcia
- Administrator, czyli firma DRUKPOINT przechowując dane osobowe ma obowiązek przestrzegania wymaganych norm bezpieczeństwa i ochrony w/w danych
- Administrator przetwarza dane osobowe wyłącznie w celach związanych z działalnością Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT - przyjmowaniem i realizowaniem zamówień, tworzeniem dokumentów płatnicznych i fakturowych oraz obsługą procesu reklamacyjnego
- Administrator nie przekazuje danych osobowych osobom trzecim, poza ustawowo określonymi procedurami przekazania danych organom wymiaru sprawiedliwości
Składanie zamówień:
- Do złożenia zamówienia konieczne jest zalogowanie do konta klienta. Uzupełnienie formularza zamówienia oraz jego wysłanie jest równoznaczne z zamówieniem usługi.
- Zamówienia w systemie internetowym DRUKPOINT przyjmowane są 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- Czas realizacji zamówienia każdorazowo liczony jest od momentu akceptacji plików niezbędnych do realizacji usługi - do momentu odebrania przesyłki przez kuriera lub gotowości do odbioru osobistego w konkretnym punkcie usługowym DRUKPOINT
- Pliki przesłane do druku sprawdzane są po wgraniu plików na serwer oraz dokonaniu zapłaty za usługę
Płatności:
Płatność w systemie internetowym Drukarni Cyfrowej DRUKPOINT następuje za pomocą przelewów:
- Bezpieczne płatności online - najwygodniejsza i najszybsza forma płatności. Umożliwia maksymalnie szybką realizację zamówień - już w momencie zaksięgowania wpłaty
- Przelew bankowy tradycyjny - płatność odbywa się przed realizacją zamówienia, za pomocą faktury przesłanej drogą elektroniczną
- DRUKPOINT ul. Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa - nr rachunku PL 27 1140 2017 0000 4302 0540 4761, mbank/Multibank
Dostawy:
DRUKPOINT dysponuje własnym Działem Transportu - zamówienia z dostawą w Warszawie i Radomiu realizowane są własnymi środkami transportu.
Rodzaje dostaw:
- dostawa transportem własnym - Warszawa, Radom - możliwa już tego samego dnia
- przesyłka kurierska - od 24h
- poczta tradycyjna - od 24h
- odbiór zamówień w punktach usługowych DRUKPOINT
Pliki do druku:
- DRUKPOINT nie weryfikuje plików pod żadnym innym kątem niż poprawność techniczna - w tym językowa, gramatyczna i merytoryczna
- DRUKPOINT nie ponosi odpowiedzialności za wady prawne dot. dostarczonych plików i dokumentów
- Preferowanym formatem plików przesłanych do druku jest *.pdf.
- Podstawowe wymagania:
- czcionki zamienione na krzywe
- spady po 3 mm z każdej strony
- rozdzielczość 350 dpi
- kolorystyka CMYK bez osadzonych dodatkowych profili
- odległość obiektów i tekstów od linii cięcia od 3 do 5mm
*.jpg lub *.tif
- 1:1
- spady po 3 mm z każdej strony
- rozdzielczość 350 dpi
- kolorystyka CMYK bez osadzonych dodatkowych profili
- odległość obiektów i tekstów od linii cięcia od 3 do 5mm.
- DRUKPOINT nie ponosi odpowiedzialności za wykonany wydruk lub produkcję z niewłaściwie przygotowanego pliku dostarczonego przez Klienta.
Proces reklamacyjny:
Reklamacje przyjmowane są przez DRUKPOINT każdą możliwą formą komunikacji, bez zbędnch formalności:
- osobiście w punktach usługowych
- poprzez Dział Handlowy: handlowy@drukpoint.pl lub +48 790 373 760
- poprzez ogólny adres mailowy: drukarnia@drukpoint.pl lub poprzez każdy inny adres mailowy naszego pracownika lub oddziału
- telefonicznie: +48 790 353 510
- pocztą lub kurierem: DRUKPOINT Nowogrodzka 7/9, 00-513 Warszawa
Ogólne warunki składania reklamacji:
- reklamacje dot. uszkodzeń przesyłek - bezwzględna konieczność zgłoszenia kurierowi w momencie odbioru zamówionego produktu oraz konieczność sporządzenia protokołu reklamacyjnego z udziałem kuriera. Z uwagi na wymogi firm spedycyjnych i kurierskich, reklamacje nie spełniające w/w procedury nie będą mogły być uwzględnione. Decyzję dot. owej reklamacji podejmuje FIRMA KURIERSKA - nie firma DRUKPOINT
- każdą inną reklamację należy złożyć do 7 dni od momentu dostawy/odbioru zamówienia. Rozpatrzenie reklamacji trwa maksymalnie 48h. Jedynym warunkiem jest zwrócenie kompletnego zamówienia
- reklamacje dot. kolorystyki wydrukowanych materiałów rozpatrywane są jedynie wtedy, kiedy przed realizacją zamówienia Klient dostarczył wzorzec próbny, tzw. proof cyfrowy
Postanowienia końcowe:
- W kwestiach nieregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego
- Sądem właściwym dla rozstrzygania ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Drukarnią Cyfrową DRUKPOINT, a Klientem będzie sąd właściwy dla siedziby DRUKPOINT